domenica 12 giugno 2016

The night in me

Credo che la notte, in qualche modo, mi appartenga. Lo credo perché i suoi colori mi donano pace, mi fanno sentire completa. Mi vesto di blu ed è come se trovassi il giusto match con la mia anima. Lo percepisco anche nella scelta della musica: il blues mi incanta, perché in una melodia ho sempre bisogno di un pizzico di malinconica dolcezza. E so che è davvero così perché sono una sognatrice: i sogni trovano davvero la loro dimensione nel blu delle notti più serene…

The night is definitely into me. I believe this because its colors give me peace, they literally complete me. I wear blue and I immediately find the matching color with my soul. I also feel this when it comes to music: the blues is my choice, because in every melody I need to find a pinch of melancholy sweetness. I know that I’m a nighttime animal because I’m a dreamer: dreams find their real dimension into the clearer nights in blue…

Fred Perry polo shirt 
Re-Hash pants 
Tod’s ballerina flats 
Diesel bucket bag

MUSIC: Both Sides Now, Joni Mitchell
INSPIRATION: Together we can face any challenges as deep as the ocean and as high as the sky (Sonia Gandhi)

Nessun commento:

Posta un commento