giovedì 12 maggio 2016

I don't do Casual

Se c’è una cosa che mi piace è mixare gli stili e le cose. Delle volte parto dall’osservazione di un oggetto o di un contesto per costruire un look. Ed è quello che ho fatto nelle foto che trovate qui sotto: partendo da un bicchiere, e pensando a delle foto che avrei potuto fare, ho abbinato i capi. Il risultato che ho ottenuto mi è piaciuto moltissimo: voi che ne pensate?

Mixing styled and things is something I really love. I often start from an object or a context examination and then I create my look. It’s what I did for the outfit below: starting from a particular glass, and thinking about the pics I could have done, I’ve matched the items. The result was amazing: what do you think about it?

H&M tee, scarf and glass 
Sun68 fleece jacket 
Diesel ripped joggjeans 
Hogan Rebel sneakers 
Pomikaki shoulder bag

MUSIC: State Of My Head, Shinedown 
INSPIRATION: Perspective is the most important thing to have in life (Lauren Graham)

Nessun commento:

Posta un commento