mercoledì 27 aprile 2016

Lips

Qualche giorno fa mia sorella mi ha fatto un bellissimo complimento, dicendomi che con il rossetto sto bene e dovrei usarlo più spesso. Bene, cara la mia Nene: ti ho preso in parola! Per gli scatti che vedete sotto ho scelto una tonalità tra il fucsia ed il ciliegia. La bontà del Rouge à Lèvres Hydratant di Sisley sta nella durata: si tratta di un long lasting che resiste anche alle “mangiatrici di rossetto” come me!

Some days ago my sister told me that I look good with my lipstick and I should put it on more frequently. Easier said than done, dear Nene! For the pics you can see below I chose a lipstick with a color between fuchsia and cherry. The perfect thing about the Sisley Rouge à Lèvres Hydratant is its duration: it’s a long lasting product that can resist even to “lipstick eater” like me!

Tee Trend t-shirt
Diesel jacket and joggjeans
Hogan Rebel sneakers

MUSIC: Don’t Be So Shy, Imany 
INSPIRATION: I love a red lip - red is one of my favorite colors, and I really don't wear many other lipstick colors than red (Kendall Jenner)

Nessun commento:

Posta un commento