venerdì 29 aprile 2016

Be Positive

Ogni mattina è l’alba di un nuovo giorno, di nuove speranze, nuovi sogni e nuove vie. Apro gli occhi al mondo e mi chiedo in che modo la vita mi sorprenderà oggi. La vita è una sfida, non una competizione. Quindi prendiamoci un momento per metterci in contatto col nostro cuore. So che a volte ci si sente come se ci fosse qualcosa da dimostrare, ma fermiamoci un momento e ricordiamoci che ognuno di noi è unico. Prendiamoci un momento per ringraziare chi siamo.

Early in the morning it’s the dawn of a new day, new hopes, new dreams and new ways. I open up my eyes and I wonder how life will surprise me today. Life is a challenge, not a competition. Just take a moment to get in touch with your heart. Sometimes you feel like you’ve got something to prove, but stop a moment and remind yourself that there’s only one YOU. Just take a moment to say thanks to who you are.

Tommy Hilfiger polo shirt
Diesel joggjeans
Hogan Rebel sneakers
Furla bag

MUSIC: We R Who We R, Ke$ha
INSPIRATION: Somehow, we'll find it. The balance between whom we wish to be and whom we need to be. But for now, we simply have to be satisfied with who we are (Brandon Sanderson)

Nessun commento:

Posta un commento