domenica 7 febbraio 2016

Be Brave

Sii coraggiosa. Ecco, è quello che devo ripetermi da oggi a lunedì. Da tanti mesi non affronto un volo aereo e, per mia sfortuna, è qualcosa che mi mette una grande ansia. Lunedì partirò per un viaggio di lavoro molto breve, ma in soli due giorni mi aspettano ben quattro voli aerei. Visto che Diesel è il marchio con lo slogan “only the brave”, ho deciso che il mio stato d’animo merita un look con vari elementi di Diesel.

Be brave. This has to be my mantra from today till next Monday. After several months, I have to face a flight and I’m worried. On Monday, I leave for a working trip and in two days I have to take four flights. Considering the Diesel slogan “only the brave”, Diesel items for today’s look are mandatory.

Diesel dress and bag
Prada boots

MUSIC: Stressed Out, Twenty One Pilots
INSPIRATION: When everything seems to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it (Henry Ford)

Nessun commento:

Posta un commento