lunedì 28 dicembre 2015

Lucky ME...

I miei pensieri in questi giorni vanno al Natale appena passato. Ok, forse non è stato un Natale in perfetta forma, ma sicuramente è stato quello che mi ha fatta sentire la donna più fortunata del mondo. Mio marito e la mia bimba accanto, la mia famiglia vicino, gioia, calore, buon cibo, risate e tante sorprese. Non voglio chiedere nulla di più, se non che ogni Natale possa essere così…

My thoughts go to this last Christmas. Ok, maybe I wasn’t in my best shape, but it surely was the best Christmas ever and it made me feel the luckiest woman in the world. My husband and my daughter by my side, my family, joy, warmth, good food, laughs and many surprises. I can’t ask for more, except a thousand Christmas like this…

Sun68 sweater
Twin-Set scarf 
Guess pants
Ugg

MUSIC: Stitches, Shawn Mendes
INSPIRATION: I'm lucky in having found the perfect partner to spend my life with (Sara Paretsky)

Nessun commento:

Posta un commento