giovedì 26 novembre 2015

The number

Qualche giorno fa ho festeggiato il mio anniversario di matrimonio. Beh, in realtà mio marito non era a casa, ma ci siamo scambiati auguri, dolci messaggi e regali fino a sera. Non so perché, ma pensare che siano già trascorsi 3 anni mi mette gioia. Sarà perché il numero 3 è comunque considerato il “numero perfetto”, ma ero proprio emozionata all’idea di festeggiare il terzo anniversario. In 3 anni io e mio marito abbiamo finito di sistemare casa, abbiamo fatto dei viaggi meravigliosi e abbiamo avuto una bambina. Se questa non è perfezione, diciamo che poco ci manca…

Some days ago, it was my wedding anniversary. Well, actually, my husband was not here to celebrate, but we shared wishes, sweet messages and presents all day long. I can’t explain why, but thinking about the fact that 3 years already passed makes me feel happy. Maybe it’s because the number 3 is the “perfect number”, but I was thrilled to celebrate our third anniversary. In 3 years we fixed our house, we travelled a lot in wonderful places and we had a baby girl. If this is not perfection, it is not far from being… 

Sweater: Ralph Lauren
Il’la shoes
Vintage gold bracelet
See by Chloé Sadie Bag by Forzieri
Bunch of flowers by Il Fioraio

MUSIC: 1979, The Smashing Pumpkins
INSPIRATION: I believe every human has a finite number of heartbeats. I don't intend to waste any of mine (Neil Armstrong)

Nessun commento:

Posta un commento