martedì 14 luglio 2015

Bibione

Bibione, la mia seconda casa... Ho iniziato ad andarci che avevo pochi mesi. Ho vissuto mille avventure che ancor oggi porto nel cuore. Sono cresciuta lí come a Valdagno, ed ho visto la città trasformarsi nel tempo, fino a diventare quel che è oggi: un centro d'eccellenza, attrezzato per giovani, anziani, famiglie, bimbi, animali domestici... Un posto adatto a tutti e pieno di vita, insomma! A Giugno ho portato anche Vera: vedere i suoi occhi felici ed il suo entusiasmo in spiaggia mi ha emozionata... È stato come riscoprire, con occhi puri, la bellezza d'ogni singolo angolo ed istante! 
 
Bibione, my second home… I’ve started going there when I was 5 months old. I’ve lived a lot of lovely adventures. I’ve grown up at the sea as in Valdagno, and I’ve seen the city changes over the years: today it’s the right place for young people, for old ones, for families, kids, domestic animals… A place for everyone, full of life! I’ve been there with Vera in June: looking at her happy eyes and her passion on the beach really touched me! It was like seeing again, with pure eyes, the beauty of every corner and instant!

 
For me 
Bikini: Twin-Set 
Beach towel: Benetton
For Vera 
T-shirt: Brums
Shorts: Chicco
Muslin blanket: Aden + Anais
Jacket: Trasluz


MUSIC: Sugar, Maroon 5  
INSPIRATION: There is no new wave, only the sea (C. Chabrol)

Nessun commento:

Posta un commento