sabato 22 febbraio 2014

Honeymoon taste

La mia luna di miele, benché breve, è stata una delle esperienze più belle e dolci della mia vita. Lo scenario era da togliere il fiato (il mare delle Maldive ha colori che non si dimenticano più), il mio amore, appena diventato mio marito, era con me e la pace di quella natura incontaminata riempiva occhi e cuore di serenità. So che un giorno, non molto lontano, tornerò a farmi cullare da quelle onde turchesi; nel frattempo, mi godo la gioia di quei ricordi già così lontani, eppure vivissimi.

My honeymoon, even if short, was one of the most beautiful experience of my entire life. The panorama was breathtaking (the Maldives sea has unforgettable colors), my love, just became my husband, was there with me and the peace of that immaculate nature could fill your eyes and heart with serenity. I know that one day, in a near future, I'll go back to see again those turquoise waves; in the meantime, I enjoy the sweetness of those memories, so far but still so lively.

First look
Polo shirt: Lacoste
Shorts: Fracomina
Flip-flops: Havaianas
Sunglasses: Ray Ban Aviator
Second look
Tank top: Twin-Set
Coat: Laltramoda
Shorts: Diesel
Flip-flops: CafèNoir
Hairband: Particolari
MUSIC: Someone Like You, Adele
INSPIRATION: Before I met my husband, I'd never fallen in love. I'd stepped in it a few times (Rita Rudner)

Nessun commento:

Posta un commento