mercoledì 5 febbraio 2014

B Happy!

Il mio motto di questi giorni (ed anche il mio stato d'animo) è “sii felice”. Scritto in inglese solo con la B al posto del verbo BE, sembra anche voler dire “B (cioè Betty) felice”. Sì sì, questo umore mi si addice proprio! E perché tutta questa spensieratezza, mi domanderete? Risposta scontata, almeno per me: questo weekend torna a casa mio marito. Sarà una toccata e fuga, ma almeno posso stare un po' con lui. Quando si ha la persona amata lontana per lunghi periodi, si imparano ad apprezzare con tutto il cuore le piccole sorprese, le gioie che per altri passano inosservate... E, in qualche modo, la vita diventa più bella!

My motto in these days (and also my mood) is “be happy”. Written in English with just the letter B instead of the verb BE, it seems also “B (so Betty) happy”. Yeah, it's my main mood! One is naturally led to wonder why. Well, the answer is simple, at least for me: this weekend my husband comes back home. It'll be hit-and-run, but I can have him at least for some days. When the beloved person is far from home for a long time, you learn to appreciate with all your heart the simple things, the same that other people take for granted... And, in some ways, life is even more beautiful!


Hoodie: Duck Farm
T-shirt: Romeo & Julieta - Egon Valdagno
Leggings and wool panty hose: Calzedonia
Zipper skirt: Diesel
Ankle boots: Ugg
Scarf: Twin-Set
Bag: Prada


MUSIC: Join Me In Death, HIM
INSPIRATION: Life isn't about waiting for the storm to pass... It's about learning to dance in the rain (Vivian Greene)

Nessun commento:

Posta un commento