domenica 1 dicembre 2013

Must be dreaming...

La mia personalissima opinione è che si debba vivere il presente senza fasciarsi troppo la testa per quello che sarà, ma al contempo, anziché pianificare ogni cosa come se la vita fosse un progetto, non dobbiamo mai dimenticarci di sognare. Il nutrimento della nostra anima è il sogno. Ho costruito la mia carriera di donna realizzando passo dopo passo i miei piccoli obiettivi. Ho forgiato il mio carattere seguendo il cuore e la ragione. E, nonostante questo, non ho mai tradito la mia natura di sognatrice, che è sempre stata presente nel profondo del mio tessuto. Bisogna sognare, perché è attraverso il sogno che gli occhi possono guardare lontano...

My opinion is that you must live the present without putting the cart before the horse, but, in the same time, instead of planning everything like your life is a project, don't forget to dream. Our feeding is the dream. I built my career realizing, step by step, my little aims. I shaped my personality following my heart and my intellect. And, despite this, I've never failed my dreamer's nature, which was always deeply present in my tissue. We must dream, because through dreams our eyes can see far away...

Cardigan: Scee
T-shirt: Romeo & Julieta – Egon Valdagno
Leggings and wool panty hose: Calzedonia
Ankle boots: Ugg
Scarf: Twin-Set
Bag: Prada

MUSIC: Must Be Dreaming, Frou Frou
INSPIRATION: If a little dreaming is dangerous, the cure for it is not to dream less but to dream more, to dream all the time (Marcel Proust)

Follow me on Bloglovin, Tumblr and Flickr

Nessun commento:

Posta un commento