martedì 31 dicembre 2013

Happy New Year!

Grazie a tutti voi per le emozioni che mi avete regalato... Grazie alla vita per tutti i viaggi e i luoghi che ho visitato in questo 2013... Grazie a chi mi ha supportata e a chi mi ha criticata... Grazie a mio marito che mi ha sempre sostenuta, nella buona e nella cattiva sorte... Grazie per questo viaggio nel blu, nell'infinita grandezza di mille nuove esperienze... Vi auguro uno splendido 2014!

Thanks everybody for all the emotions you gave me... Thanks to life for all the trips and places I've been to during this 2013... Thanks to people that supported me and to the ones that criticized me... Thanks to my husband for all his back-up, through thick and thin... Thanks for this trip in the blue, in the endless greatness of thousands of new experiences... I wish you a fabulous 2014!


MUSIC: Blue, Joni Mitchell
INSPIRATION: To travel is to take a journey into yourself (Danny Kaye)

Follow me on Bloglovin, Tumblr and Flickr

Nessun commento:

Posta un commento