martedì 24 dicembre 2013

Being sick

Come detto, mi sono presa l'influenza anch'io quest'anno. Tuttavia, ho un rimedio nel look anche per quando sono ammalata: l'orsetto!!! Se non sapete cos'è l'orsetto, date un'occhiata alle foto qui sotto. Si tratta di un maglione peloso (disponibile in vari modelli e per tanti brand, soprattutto quelli da abbigliamento per la montagna) che tiene caldissimo. Io l'ho sfruttato per proteggermi dall'effetto “brividi” della febbre...

As previously said, I had a flu this year. Anyway, I have a cure for your look even when you're ill: the "teddy bear" sweater!!! If you don't know what's the teddy bear in clothing, have a look at the pictures here below. It's a furry sweater (available in many models and for a lot of brands, especially the ones for mountain's clothing) which keeps you warm. I've used it just to protect myself from the flu's shivers...

Teddy Bear” sweater: Think Pink
Jeans and scarf: Diesel
Ankle boots: Hogan
Winter coat: Colmar

MUSIC: A Winter Tale, Queen
INSPIRATION: People don't notice whether it's winter or summer when they're happy (Anton Chekhov)

Follow me on Bloglovin, Tumblr and Flickr

Nessun commento:

Posta un commento